Посадова інструкція педагога-організатора


ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
педагога-організатора

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної-характеристики пе­дагога.
1.2, Педагог-організатор призначається на по­саду і звільняється з неї директором школи.
1.3. Педагог-організатор повинен мати вищу або середню спеціальну освіту {без вимог до стажу роботи).
1.4.Педагог-організатор підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.
1.5.У своїй діяльності педагог-організатор ке­рується Конституцією законами України Указа­ми Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів, пра­вилами і нормами охорони праці, техніки безпе­ки і протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпо­рядку, наказами, розпорядженнями директора, цією Інструкцією, трудовим договором (контрак­том),
Педагог-організатор дотримується Конвенції про права дитини.

2. Функції

Основними напрямами діяльності педагога-організатора є:
2.1. Сприяння розвитку і діяльності дитячих громадських організацій:;
2.2- Організація дозвілля учнів.

3. Посадові обов'язки

Педагог-організатор виконує такі посадові обо­в'язки:   
 3.1.Сприяє розвитку і діяльності дитячих і громадських організацій, об'єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах доб­ровільності, самостійності, гуманності і; демо­кратизму з урахуванням ініціативи, запитів і по­треб учнів
3.2.Сприяє оновленню змісту і форм діяльності організацій, об'єднань, організовує їхню колективно-творчу діяльність відповідно до вікових інтересів учнів і вимог життя.
3.3.Забезпечує умови для широкого інформу­вання учнів про діючі дитячі й молодіжні органі­зації, об'єднання,
3.4.Організовує наочне оформлення школи за тематикою роботи, яку проводить.
3.5. Створює в школі сприятливі умови, які дозволяють учням виявляти громадянську і мо­ральну позицію, реалізовувати свої інтереси та потреби, цікавої з користю для власного розвит­ку проводити вільний час,
3.6.Турбується про здоров'я і безпеку довіре­них йому учнів, дотримується норм і правил охо­рони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
3.7.Проходить періодичні медичні обсте­ження.
3.8.Організовує канікулярний відпочинок учнів. 
3.9.Вивчає і використовує досвід роботи з дітьми і підлітками, підвищує свою кваліфікацію.
3.10.Проводить роботу з добору й підготовки керівників (організаторів) дитячих організацій, об'єднань.
3.11.Планує свою роботу, веде у встановлено­му порядку документацію.
3.12.Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога, в школі, в побуті, в громадських місцях.

4.Права

Педагог-організатор має право на:
4.1.Самостійний вибір форм і методів роботи з учнями і планування її на основі плану роботи школи і педагогічної діяльності.
4.2.Участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи; участь у роботі* пе­дагогічної ради школи;
4.3.Захист професійної честі й гідності.
4.4.Ознайомлення зі скаргами й іншими до­кументами, що містять оцінку його роботи, на­дання щодо них пояснень.
4.5.Захист своїх інтересів самостійно і/або через представника, в тому числі адвоката, у ви­падку дисциплінарного або службового розсліду­вання, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.
4.6.Конфіденційність дисциплінарного (служ­бового) розслідування, за винятком випадків, пе­редбачених законодавством.
4.7.Підвищення своєї кваліфікації.
4.8.Атестацію на добровільній основі на відпо­відну кваліфікаційну категорію.
4.9. Давання учням під час занять, перерв обо­в'язкових для виконання розпоряджень, які сто­суються організації занять і дотримання дисцип­ліни, притягнення учнів до дисциплінарної відпо­відальності у випадках і в порядку, встановле­них Правилами заохочення і покарання учнів школи.

5. Відповідальність

5.1. За невиконання чи неналежне виконан­ня без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, інших нормативних актів школи, законних розпоряджень адміністрації школи, посадових обов'язків, встановлених цією Інструкцією, педагог-організатор несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
5.2. За застосування, в тому числі одноразових методів виховання, пов'язаних із фізичним і психічним насиллям над особистістю учня, скоєння іншого аморального вчинку педагог-організатор може бути звільнений з посади, яку він обіймає, відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».
5.3.За завдані школі або учасникам навчального процесу збитки у зв'язку з виконанням (не виконанням) своїх посадових обов'язків педагог-організатор несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і цивільним законодавством.

6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

Педагог-організатор:
6.1.Працює згідно з графіком, складеним виходячи з 36-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи.
6.2.Підтримує тісні контакти з органами учнівського самоврядування, педагогічними колективами школи і установ позашкільної освіти.
6.3.Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальну чверть. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи.
6.4.Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність за навчальну чверть.
6.5.Отримує від адміністрації школи інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.
6.6.Систематично обмінюється інформацією з питань, які належать до його компетенції, з педагогічними працівниками школи.

З інструкцією ознайомлений(а) _________________________________

                              дата "____"________ 200__р.



1 коментар: