Циклограма роботи педагога-організатора

Циклограма роботи педагога-організатора
Щодня:
§ планує роботу згідно з функціональними обов'язковими та адміністративними директивами;
§ перевіряє якість чергування учнів по школі;
§ організовує дозвілля школярів на перервах;
§ інформує учнів та учителів про поточні позакласні та позашкільні заходи;
§ надає допомогу активістам у здійсненні ними громадських доручень;
§ слідкує за дотриманням санітарно-гігієнічних правил та морально-етичних вимог у закладі;
§ проводить індивідуальні чи групові заняття зі школярами згідно із планом.
Щотижня:
§ планує роботу згідно з посадовими обов'язковими та адміністративними директивами;
§ проводить засідання одного із секторів органу учнівського самоврядування;
§ надає допомогу в проведенні заходу членам громадського об'єднання;
§ надає реальну допомогу (виступ, сценарії, рекомендації і т.д.) в підготовці класних зборів (або виховних годин, або інформаційних бесід, або екскурсій, або культпоходів, іншими словами, - виховних заходів у межах класу);
§ приймає звіт чергового по школі класу;
§ проводить розважально-пізнавальний захід у межах класу (чи паралелі класів).
Щомісяця:
§ планує роботу згідно з функціональними обов'язками та адміністративними директивами;
§ готує загальношкільний розважально-пізнавальний захід (конкурс, змагання, віктори­ну, дискотеку тощо);
§ координує роботу та сприяє організованому проведення засідання органу учнівського самоврядування;
§ ініціює проведення зборів (конференції, брифінгу, творчої зустрічі) із представниками громадських об'єднань та організацій);
§ забезпечує випуск друкованого органу учнівського самоврядування (газети, стіннівки, журналу і т.д.);
§ забезпечує проведення загальношкільного заходу культурно-естетичного спрямування (культпоходу, виступу артистів у межах закладу, зустрічі із відомими людьми, театральних вечорниць, виступів аматорських учнівських колективів і т.д.);
§ бере участь у роботі школи м/о к/к;
§ виступає на батьківських зборах;
§ бере участь у методичних міських (обласних) нарадах, семінарах, конференціях.
Двічі на навчальний рік:
§ сприяє проведенню загальношкільних учнівських зборів;
§ сприяє проведенню загальношкільної учнівської конференції.
Раз на семестр:
§ проводить підсумки зробленого;
§ визначає перспективи діяльності на наступний семестр.
У кінці навчального року:
§ здає звіт про виконану роботу;
§ подає пропозиції до загальношкільного плану виховної роботи.
Основні сфери діяльності педагога-організатора
1.Організація учнівського самоврядування.
2.Організація та проведення позакласних заходів.
3.Забезпечення якісного рівня дозвілля школярів у позаурочний час (у пришкільних таборах та в оздоровчий період).
4.Координація роботи громадських об'єднань у межах закладу.
5.Сприяння діяльності осередків дитячих громадських організацій у загальному навчальному закладі.
6.Максимальне залучення учнів до усіх форм та видів позакласної роботи та позашкільної діяльності.
Рекомендуємо саме в такому порядку визначати сфери діяльності при розподілі функціональних обов'язків у межах закладу.

Немає коментарів:

Дописати коментар